Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

När du ändå inte orkar lyssna...

Publicerad 2016-11-08 13:28:38 i Allmänt,

...Så behöver du inte låtsas att du gör det, och humma och nicka på "rätt" ställen då de tenderar att bli tämligen fel placerade ändå...
När du ändå inte hör vad jag säger så kan du lika gärna ta itu med den växande diskhögen, för att sedan fortsätta med köksgolvet som du gärna får knäskura med din tandborste. Efter det kan du sedan gå lös på toaletterna med klorin, och fortsätta med att gnugga duschkaklet bländande vitt. När jag anser att du är klar kan du knyta ihop sopsäcken och ta med dig den när du går. På vägen ut kan du ju dra igång porten som grannen alltid lämnar öppen...
Va?
Sa du nåt?
Jag hör inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela