Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Du har fler vänner än vad du tror

Publicerad 2016-11-15 19:36:04 i Allmänt,

Om du bara bjuder till lite extra, och öppnar dig för nya möjligheter och möten, så kommer du att inse att du har bra många fler vänner än vad du från början trodde.
Du har säkert många riktigt bra blivande vänner omkring dig, som du inte vet om. Det kan räcka med en fika, ett förtroligt samtal, eller några goda skratt för att sedan växa till vänskap.
Sitter man hemma på sin kammare och häckar, och omfamnar sin ensamhet ÄR det svårt att få några vänner.
Jag är medveten om att för en del av oss är det riktigt svårt att öppna sig och bjuda till, men det är värt att bygga upp modet det tar för att våga. Det finns massor av riktigt bra vänner där ute att upptäcka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela