Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Att vika tvätt är som att ha sex

Publicerad 2016-12-09 14:45:46 i Allmänt,

Det är viktigt att göra saker ihop som ett par. Om det sedan är att städa, diska, laga mat eller regel rätt samlag. Jag tror att många glömmer bort varandra under resans gång då var och en har fullt upp med sitt. Det kan vara allt från karriärer, de veckoliga gympassen, kompisar från förr eller kusinerna från norr. Det är mycket som ska hinnas med. Förbluffande nog är det så pass många som fått för sig att ett förhållande sköter sig självt. Har man väl blivit ett par så förblir man ett. Om det vore så enkelt!! Jag skulle vilja påstå att ens förhållande är det som tar mest tid och vilja. Om du tror att du jobbar hårt på jobbet, så vill du inte veta hur mycket ditt förhållande kommer att kräva av dig genom åren. Men de allra flesta av oss tycker att det är värt det, och förstår att det krävs...kanske inte uppoffring...men ett bra engagemang iallafall...

Mycket roligare då man är två juuuu!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela