Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Trodde du att du skulle slippa mig?

Publicerad 2012-09-29 20:54:27 i Allmänt,

Jag har medvetet låtit dig vila idag. Men nån länge sammanhängande WhoopsieDaisie-paus blir det dock inte tal om.
Lika bra att jag erkänner att jag inte öst ur mig tankar och hemmsnickrade teorier för att bespara dig, för så pass ödmjuk och empastisk är jag inte...;)
Sanningen är den att jag dras med en enveten och ilsken förkylning med tillhörande efterhängsna feber. Som om det inte vore nog hade jag desssutom lovat yngsta dottern att vi skulle stå på loppis. Sagt och gjort...
Men det funkade bra styrkt av en kanna kaffe, 1.5 liter bubbelvatten och en näve alvedon. Tack vare dessa undergörare orkade jag vara med hela loppisen med pannan lutad mot bordet och sova med ena ögat! :)
Därav det magra resultatet kanske...
Ses imorgon! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela