Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

En kvinna är som en elefant!

Publicerad 2012-09-28 17:16:08 i Allmänt,

...hon glömmer aldrig...:) Jag hörde den kommentaren i en film en gång. Minns dock inte vilken då det är ett helt gäng med år sedan. Hur som helst, så lider jag själv av just den åkomman. Hör, läser eller ser jag något så sitter det som hugget i sten(dock inte denna filmtitel...). Detta brukar leda till kommentarer, särskilt om jag råkar kunna lite för mycket om ett ämne som jag påstår ointresserar mig. Dessutom är det ju så i detta hysteriskt massmediala samhälle att vi ju konstant matas med nyhets-ochskvallerflöde som inte är av denna världen, och har man längre minne än en guldfisk som läggs en del på minnet. Det mesta av det som lagras är dock, för min egen del, helt ofrivilligt och allra högst oviktigt...

Varning för kvinnor!? :)

9e90faccc82dd166.jpg

Kommentarer

Postat av: ann

Publicerad 2012-09-28 20:08:09

he he ..
ha en trevlig helg
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela