Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Up YOURS!!

Publicerad 2012-05-26 15:53:10 i Allmänt,

Jag blir svettig mellan tårna, får mjäll och en lättare släng av framfallGerald Butler kommer på tal. Han är en bra skådis som utvecklas hela tiden. Går från klarhet till klarhet. Han har begåvats med en oemotståndlig accent. Han bör vara en riktigt stolt innehavare av en skolpojkes leende. Han är rough around the edges på ett prydligt sätt. Man vågar ta hem honom till mamma...även om det finns en överhängande fara om konkurrens...:)

Tycker denna bilden på honom och Jen Aniston är lite småkul, trots att den väl egentligen lutar åt det vulgära hållet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela