Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

J-a äckel Netto!!

Publicerad 2012-08-30 22:03:59 i Allmänt,

Jag brukar ta en sväng inom ovannämnda varuhus då det ligger granne med Lidl här i stan. Jag gillar att rota runt bland alla saker och pynt som de har. Jag gör med andra ord precis som de vill enligt deras affärsidé: storhandlar aldrig utan är där 3-4 gånger i veckan. Jag går ofta därifrån med nåt med mig. Har handlat canvastavlor de senaste veckorna. Helt ok för det ringa priset av 29:- Men det som stör mig, och det som jag vid upprepade tillfällen också klagat högljutt på är deras grönsaksavdelning. Satan i gatan, vad det stinker där!! Inte varje dag, men alldeles för ofta ändå. Kommer man dit i slutet av veckan så luktar det inte smultron om man säger så. Det är så mycket ruttet som ligger och stinker och samlar flugor. Det är synd för jag gillar deras koncept om man bortser från rutten frukt och grönt dvs...:)

Kommentarer

Postat av: ann

Publicerad 2012-08-30 22:51:16

Føj, hvor äckligt...Det har jeg aldrig oplevet i en Netto grøntafdeling, hverken i Danmark eller her - hörby eller sjöbo! At klage, for er der noget de normalt er gode til, så er det super-duper-friske-fine-frugt-og-grøntsager :D
Sov godt FINA... hehe

Svar: Jo, jag har varit med om det på andra Netto också. Fast inte in Danmark dock! :)Annars gillar jag butiken. De är trevliga och tillmötesgående. Det man klagar på rättar de till omgående.
Sussa gott du också! :)
WhoopsieDaisie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela