Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Ah vad fasen, det får bli string i sommar!!

Publicerad 2011-05-22 11:33:00 i Allmänt,

Har beslutsångest då det gäller badkläderna i sommar. Som nån skrev; det ÄR kärringvarning med baddräkt med kjol, även om det är kort. Och som alla vet tenderar kjolar att åka upp, så den lär ju lägga sig om en krans runt..ja, är midjan en gång fanns...:) Och en baddräkt där benen går ner en bit på låren kommer väl mest att få mig att se ut som en prensionerad urkrainsk brottare är jag rädd. Jag ställer nu mitt hopp till XLNT. De brukar lyckas med sina underdelar, och så förhoppningsvis även i år. Annars får det bli string. Så är det. De jag träffar på stranden är ändå folk jag aldrig lär se igen....:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela