Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Det bästa sättet att undvika nakenbilder på vift

Publicerad 2019-11-16 15:13:45 i Allmänt,

..är att aldrig ta dem!!
Jag kan inte ens en solig dag med vinden i ryggen och lönekontot påfyllt förstå denna fascination och besatthet av att föreviga sig själv utan en tråd på kroppen. Jag förstår precis lika lite intresset för _andras_ nakenbilder. Utan kläder är vi liksom alla nakna, en del har snippa medan en del har snopp...
Alla är vi nakna utan kläder. Inget att hetsa upp sig över, eller lägga energi på med andra ord.
Det närmsta nakenbild jag själv kommit var en bild på min rumpa som jag skickade till sambon för att jag den dagen hade jeans på mig, vilket jag aldrig har...
Ibland känns mycket som att man gör det för att man KAN. Men inte måste man väl använda all tillgänglig teknik? Eller det kanske är ett krav som gått mig obemärkt förbi? Får allt börja läsa manualer från och med nu... ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela