Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

I dag skiter jag i att blogga!

Publicerad 2013-09-27 23:49:48 i Allmänt,

Med bara en kvart kvar av dagen inser jag att jag ORKAR inte blogga idag! ;)
Inte nog med att orken tryter, så gör även tiden. Har massor av små projekt att ro i land plus en hel del skrivande. Så idag blev det helt enkelt inte utrymme för nåt tyckande och tänkande i större skala.
Men i morgon är en annan dag med massor av åsikter som trängs om att få komma ut, men först står loppis på schemat-inte bara en utan flera!!
Natta...<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela