Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Överskattad frukost!

Publicerad 2012-03-31 08:56:57 i Allmänt,

Jag har aldrig riktigt förstått meningen med en bastant frukost. Jag blir bara trött och mätt, och får svårt att komma igång. Jag har alltid föredragit att äta nån timme senare istället. Brunch har suttit som handsken däremot!

Men ju äldre jag har blivit ju mer vänligt inställd till frukosten har jag blivit. Nu är det snarare så att får jag inte mitt kaffe och nåt tugg till så blir jag grinigare än vad jag tom brukar vara på morgonen. Det för respekt med sig kan jag säga!! :)

Efter 2 muggar kaffe, ett glas Bravo passion och tallriken på bilden är jag nu redo för dagens handling och övriga prövningar!

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2012-03-31 17:36:02

BLOGGTÄVLING OM VALFRITT IPHONESKAL!



http://kajsaochtuva.blogg.se/2012/march/tavla-om-valfritt-iphoneskal.html



OM du inte har en Iphone blir det ju en perfekt present!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela