Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Justin Bieber, den lille gräddbullen!

Publicerad 2012-06-30 12:47:11 i Allmänt,

Sitter smått förtrollad och tittar andäktigt på "Never say never"-filmen. Jag gillar andan i filmen. Aldrig ge upp!! Don´t you dare not follow your dream!!
Nu går det, ska det väl tilläggas, lika bra för alla som lägger ut sång-klipp på You Tube....som tur är...Vi skulle inte ha plats för alla sjungande megastjärnor!! :)
Men jag gillar den lille spjuvern i vilket fall. Tycker att hans senaste fullängdare är riktigt lyssningsbar och förbannat snäll mot öronen.
Ser fram emot en framtid full med Bieberska musikaliska mästerverk...:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela