Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Inga planer på att hänga på Stureplan ÄN

Publicerad 2011-06-28 08:56:48 i Allmänt,

Läste om Stureplansgruppens frammarch genom landets nöjesliv när jag avnjöt min högst enkla, men ändå delikata, frukost på balkongen med fåglarnas morgontrötta kvitter i bakgrunden. Där namnges ställen som jag inte ens visste fanns! Jag behöver i och för sig inte veta det heller för att chansen att jag skulle hamna där i ett svagt ögonblick är riktigt förbaskat liten. Man skulle inte ens se den med mikroskop. Så ynka liten är den! :) En anledning till att ni inte skulle träffa på mig där en blöt lördagkväll är att jag är en vanlig sketen Johansson med inga ambitioner what so ever att ändra på det faktum att de "glammiga" inte vill ha mig där. Stureplan för mig är en annan planet och folket... ja, de är av en annan art... Tack för mig! :)

Var är glammet!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela