Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Spice up your life!

Publicerad 2011-08-30 21:42:04 i Allmänt,

Piffa till maten kan man också göra! And I´m on a mission...:)
Jag kom hem med dessa godingar till fynd från Citygross häromdagen. Man fick ta med dem hem för 10:-/st, och för en matlagningsnörd som jag var det som manna från himmelen, och musik i mina öron.
Dessutom såg kryddhyllan här hemma ganska så ledsen ut innan påfyllningen av nytillskotten. Nu får det inte plats ens ett frimärke där( varför jag nu skulle försöka knöka in ett sånt där...). Det är alltid likadant. Jag tycker att det är så påfyllt ocg välförsett här hemma. Sedan går det ett litet tag och så ekar det tomt igen...
Men just nu tänker jag njuta av det faktum att hyllan är knökefull och att man måste iaktaga största försiktighet när man ska ta en kryddburk! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela