Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Obscena rörelser vid diskbänken

Publicerad 2017-01-20 20:10:38 i Allmänt,

I dag var det dags igen för det månatliga bonnastoppet i köksvasken! Jag börjar kunna det där nu...
Det är liksom ingen mening att kalla på hjälp eftersom det ändå bara görs "konstgjord andning". Det spelar ingen roll hur mycket rören ropar på hjälp och flämtar efter luft så händer det inget ytterligare.
Jag har fått berättat för mig att det är lutningen på rören det är fel på, vilket säkert stämmer då alla har samma problem. Den ska tydligen vara 1 cm per 2 m, vilket då våra inte gör. Ibland undrar jag om det lutar alls?
Enda lösningen, och då inte propplösningen, är ett s.k stambyte och det tror jag inte att ägaren är särskilt intresserad av då förra ägaren sålde huset för att istället göra stambyte i ett annat hus...
Det är alltså dyrt! I vilket fall håller jag på att bygga ett shysst högerarm pga..nej, tack vare detta dielmma...så vid nästa stopp om en si så där 3-4 veckor är det läge att börja använda vänsterarmen så jag inte får slagsida...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela