Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Blir nån verkligen mätt av Donken?

Publicerad 2017-01-25 21:50:34 i Allmänt,

Ja, stinn för stunden har jag lyckats bli ett flertal gånger. Men jag brukar säga med ett snett leende att efter man har rapat och fisit en gång så är man hungrig igen...
Men visst ÄR det så att man inte står sig särskilt länge på Donken?
Jag var där ikväll med sambon. Eftersom jag undviker bröd och potatis i det längsta skippade jag brödet och stripsen, så det blev en Big Mac utan bröd med sidesallad. Utlåtande blev att Mac:en är inte särskilt big utan brödet...:)
 
 
Kaxig med sitt bröd! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela