Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Alla dessa underbara kvinnor

Publicerad 2017-01-16 15:54:13 i Allmänt,

Man skulle kanske kunna tro att rubriken är menat som sarkastisk, men så är faktiskt inte fallet- inte denna gången...;)
Annars så är just sarkasm något jag behärskar och praktiserar frekvent.
Rubriken syftar på alla mina väninnor. Dessa sensationellt underbara varmhjärtade varelser som är ödmjuka nog att ge MIG tid och energi. De delar generöst med sig av sin vänlighet, alltid med ett varmt leende på läpparna och ett omtänksamt ord till övers.
Jag är så glad att jag har er. Ni vet vilka ni är, och visste ni inte innan så vet ni nu! ;)
Vi kanske inte alltid ses så ofta, men det behövs heller inte. Vi vet att vi har varandra och fortsätter vår konversation där vi var 6 månader tidigare.
Jag brukar hävda att jag omger mig med eliten av vänner, och det är ett uttalandet jag står styvnackat och lika rakryggat för.
Fy bubblan, vad bra ni är tjejer!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela