Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Nån bloggare blir jag aldrig

Publicerad 2016-10-18 15:06:24 i Allmänt,

Jag har alldeles för mycket att göra för det...:)
Fast man ska tydligen leva ett hektiskt liv när man bloggar säger de som vet bättre än jag. Fast det måste väl bero mer på VAD man gör än hur mycket...?
Det kan omöjligt vara särskilt upphetsande att läsa om nån som säljer på loppis, handlar på loppis, diskar, städar hos marsvinen, går till sophuset, träffar granne på vägen, pratar lite väder och vind med grannen, lagar middag, instagrammar bild, fixar matlåda till sambon, fryser in rester...
Ja, ni ser! Hur många av er har blytunga ögonlock och  kan omöjligt sluta gäspa? ;)
Däremot så skriver jag på ett par bokmanus, så författare kanske det blir av mig vart det lider. Det är väl en bra grej att skriva på sitt CV ändå? ;)
Tills vidare nöjer jag mig dock med att vara halvdan bloggare med författarambitioner...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela