Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Den siste energitjuven stänger dörren, tack

Publicerad 2016-11-29 12:18:31 i Allmänt,

Jag vet inte vad det är med en del människor som ger ett intryck av att gå igång på att kräka ur sig dynga och vara så negativa det bara är möjligt. Helst skulle de väl vilja kunna gå upp i brygga och försöka ta spektaklet ytterligare några pinnhål längre...
Jag kan såklart inte svara för er andra, men personligen står jag inte ut med dessa personer. De gör inget annat än tar energi och tillför negativitet. Det räcker med att jag pratar med en SÅN för att efterdyningarna ska göra sig påminda hela dagen.
Därför har jag det senaste året så sakteliga rensat ut dessa från mitt liv. Den siste försvann nu i dagarna. Jag kan andas igen!! Öronen har slutat blöda. Jag fasar inte för att mobilen ska plinga. Eller  duckar instinktivt när jag får mess på msn. Lugnet har infunnit sig. Det känns så pass befriande och upplyftande att jag skulle kunna flyga en sväng med fåglarna som valt att övervintra i vårt kalla land.
Aldrig mer...ALDRIG mer en energitjuv i mitt liv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela