Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Besviken på mig själv

Publicerad 2016-12-23 16:38:23 i Allmänt,

Idag är en SÅN dag när jag vänder ut och in på mig själv, och ifrågasätter varenda liten tåvickning jag gjort under min tid på jorden. Kunde jag verkligen gjort mer, handlat annolrunda, gör jag verkligen allt jag kan, är jag för lat och disträ för att utnyttja den potential jag faktiskt har?
Jag vet ju innerst inne att jag gör vad jag kan, fast jag gör kanske det inte i den takten jag skulle kunna. Eller är det just det jag gör?
Ibland är det svårt att veta själv vad man uträttar eftersom nån sällan ger en feedback när man åstadkommer något bra. Det är ju mer när man INTE uträttar det som kanske förväntas av en som man blir varse...
Skitsamma egentligen, inget blir bättre av att jag sitter här och gnölar ut i tomma intet. Lika bra att ta de paket jag paketerat till olika köpare, och knata till posten. Sagt och gjort...hej hå, hej hå...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela