Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Vill du också bara kräkas på allt?

Publicerad 2015-06-29 00:38:49 i Allmänt,

Tro mig, du är i gott sällskap! Jag är säker på att de flesta av oss känner så. Kanske inte i detta nu, men nån gång i veckan så känner vi lite till mans..."Jamen va´FAAAN alltså"... Jag tror att man behöver känna denna frustration också. Det är nyttigt att bli så in i döden LESS, för att sedan vända upp till ytan igen. Det är skillnaderna som gör man att är lycklig och hel som människa, tror jag. Det är när de mörka stunderna invaderar ens tillvaro och tar över som det är fara på färde. Det är då man måste göra sitt bästa för att mota bort de mörka illvilliga tankarna. Annars tror jag att man ska välkomna dem, bjuda in dem på fika och ta sitt resonemang med dem, för att sedan visa dem vart dörren är....

En KRAM från mig till dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela