Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Sluta bita på naglarna!!

Publicerad 2019-10-21 21:01:54 i Allmänt,

Det är nog allt lättare sagt än gjort för de flesta av oss inBITNA nagelbitare.
Själv hade jag passerat 50 innan jag kunde titulera mig "icke nagelbitare". Jag hade slutat av och till genom åren , men alltid trillat dit igen. Många gånger så var det faktiskt så pass simpelt att jag inte tänkte mig för och satte fingarna i munnen. Det var ett invant mönster som satt benhårt. Numera har jag dóck inga problem med att hålla fingrarna från munnen. Jag tycker att det är mer en snuskig vana mer än nåt annat.
Däremot har jag ofta små sår på knogarna så sambon alldeles egna hemmasnickrade teori är att jag numera gnager på knogarna istället...:)

Lika svårt som att fimpa?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela