Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

När tankarna tar slut

Publicerad 2016-09-30 17:01:00 i Allmänt,

Tänk vad hemskt att plötsligt vara tom!! Inga tankar, scenarion eller funderingar som tar form bakom pannbenet, utan bara sånt där "mellan radiostationerna"-brus när man försöker formulera en tanke eller uttrycka sig i skrift.
Sitta med ett tomt blad och inse att det inte kommer att bli mer än så...
När jag tänker i dessa banor så välkomnar jag alla mina tankar och hemmasnickrade teorier med stor och öppen famn. Inga blanka blad här inte!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela