Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Kvinnor är elakare än män

Publicerad 2016-09-12 20:29:08 i Allmänt,

Är det så att vi kvinnor är elaka av födsel och ohejdad vana? Är vi elakare mot varandra än män? Eller är det så att det kvinnliga släktet är mer verbalt och utåtagerande än det manlliga?
Mitt kön till trots så kan jag uppleva att kvinnor ÄR riktigt illvilligt elaka
 samtidigt som jag kan tycka att det finns gott om härliga och genomtrevliga fruntimmer. Man kan såklart inte döma nån utefter könet. Det är som att styvnackat påstå att blondiner mer dummare än andra...;)
Ja, ni fattar vad jag menar! Men ändå, så känns det som att kvinnor faktiskt är mer benägna att hacka på varandra och glatt leta reda på alla av skavanker och svagheter.
Personligen har jag väldigt lite emot väldigt få personer. Nån råkar vara av samma kön som jag, javisst. Men mitt misstycke är ingalunda könsrelaterat, utan jag tycker att de helt enkelt beter sig dumt.
Efter att ha suttit och räknat på alla tillgänliga fingrar konsterar jag att det är fler män än kvinnor som jag stör mig på! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela