Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Vart tog din vecka vägen?

Publicerad 2016-10-21 20:11:17 i Allmänt,

Jag undrar eftersom min försvann spårlöst och kanske är på samma ställe som din?
Det jag uträttar gör jag ju hemifrån och det är lite kusligt hur dagarna flyter ihop då. Jag får liksom kolla på Sftonbladet vilken dag det är för att hålla mig a jour. Jag har de senaste 25 åren bestämt hävdat att "nästa år ska jag ha mig en fickkalender", och nåt år så har jag också skridit till verket och införskaffat mig en...som blivit liggande orörd i en låda...
Men nu tacke vare tekniken är jag faktiskt lite mer i fas med tiden i och med att man kan använda sin mobil för att vara med och hålla koll och ordning. Tack Apple!! :)
Så jag är fast och fullt medveten om att det är tisdag! *host*

Fast ibland är det härligt att kunna säga så här åt alla tidsfascister:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela