Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Jag är glad att jag inte är som du, eller kanske hon...

Publicerad 2015-06-29 17:06:57 i Allmänt,

Jag vet inte hur du är. Men jag är väldigt selektiv då det gäller vänner. Jag vill inte ha några halvdana förhållanden av vilken karaktär de än må vara. Det ska vara en" ge och ta"- relation som går båda hållen. Jag har stora krav, och hoppas att mina vänner också har det. Jag tycker att man ska ha det. Man ska inte bara NÖJA sig vare sig i ett kompis- eller kärleksförhållande.
Men de där människorna som man för allt smör i småland inte skulle vilja ha i sin vänskrets har en funktion också. De ger dig en bra fingervisning om hur du inte vill vara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela