Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Tidskonsumerande Facebook

Publicerad 2015-07-01 22:48:29 i Allmänt,

Jag hade en kort, men inte mindre intresssant för det, dialog med en väns make ang Facebook. Han, liksom min sambo, finns inte att hitta där, och ingen av dem verkar ha några längre framskridna planer på att komma att finnas där heller.
Men min väns make kunde i allafall hålla med om att det nog fanns fördelar med den däringa boken, men att den just nu i hans liv bara hade inneburit merjobb medan den för mig underlättar.
Jag behöver inte TA mig tid för den, utan den sparar snarare tid åt mig då jag har de jag vill ha kontakt med där och behöver inte hålla på att hänga på olika communities eller fiddla med div program för att hålla kontakt, och så kan jag lägga ut säljannonser där lika gärna som på Tradera.
Jag kan sälja och umgås med vänner på samma ställe!
Det enda som stör mig är de där ##¤¤%%%&&& spelförfrågningarna...
Fördelen med dagens teknik är att vill man inte så kan man blocka, och det är en funktion jag ständigt letar efter irl...."Knappen...var är den där knappen?!!?"   :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela