Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Porr är ju bara ett klick borta

Publicerad 2015-07-04 09:32:59 i Allmänt,

Trots att porr och naket är ju så tillgängligt som vad det är idag kan man tydligen locka tittare med "mer naket i denna säsongen". Jag trodde det var en omöjlighet idag. Trodde i min enfald att ingen faktiskt bryr sig om ett par nakna bröst eller blottad snopp. Det är ju liksom inget privat längre, eller något ingen inte  sett till leda. Det finns folk som är riktigt ivriga med att exponera sig och som också verkar tro att folk runt omkring faktiskt är intresserade....??
Avklädda kroppar i media idag borde mest te sig som en långdragen gäspning med tanke på hur många som så gärna slänger av sig kläderna för att sedan föreviga sig och göra det tillgängligt på div media för de som vill se, och alla andra också....
Serier som horar ut sig och försöker sälja sitt SKRÄP med naket och sex tokdissar jag numera, och skulle aldrig ens ge dem chansen med konstant testbild på tv:n resten av sommaren. Jag är inte ett dugg pryd, men blir, med all rätt, misstänksam och undrar vad de försöker dölja med alla nakna kroppar. För tyvärr är det ofta så. Är man medioker så får man ta till andra tillgängliga knep. Man kan ju egentligen inte klandra bolagen, då folk 2015 faktiskt fortfarande fascineras av naket....??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela