Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Ge fasen i MINA pengar!!

Publicerad 2015-07-03 12:27:01 i Allmänt,

Ja, just det-M.I.N.A. pengar, de som JAG har på mitt konto. Jag har dem där av en anledning, och det är för att det är MINA...
Har under årens lopp hunnit bli rejält less på alla försäljningsknep alt bluffar för att komma åt ens pengar. Ibland är det svårt att skilja dessa åt.
Nåt som gör mig irriterad är all reklam och alla företag som slår knut på sig själva för att du ska regga dig och helst prenumera på livstid. Skulle de misslyckas binda upp dig så kan de i allafall sälja ditt nummer och mejl vidare...
Denna växande irrititaion har bidragit till att jag aldrig skriver på nåt jag tex behöver mitt nummer till för att det ska funka. Behövs en mejladress får de min "slask".
Skulle jag vilja göra av med en del av MINA pengar så hör jag av mig till ER. Hör ni inget så betyder det att jag väljer att behålla MINA pengar, så ni får se er om efter nån ANNANS slantar i stället...
Mvh,
LESS motvillig och jagad "kund"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela