Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Men lägg dig. kvinna!

Publicerad 2014-07-05 08:45:21 i Allmänt,

Jaha, och så sitter jag här återigen "alldeles för tidigt" en lördagsmorgon bara för att ge mig ut i loppisstöket och knuffas om potentiella fynd.
Dagen till ära har jag stärkt mig med div värktabletter för att mota bort analkande migrän. Tycker mig känna mindre av den där ömma ömkliga historien som sitter mellan öronen faktiskt. Sovit gott i natt har jag också lyckats med. Sambon hävdar dock att våra gardiner, och säkert grannens också, har vajat av mitt snarkande.... ;)
Jag brukar inte snarka, men mina huvudkuddar är nytvättade och inte inliggna än, så jag antar att de är boven i dramat, eller jag väljer i allafall att skylla på dem. Härligt att ha något" legitimt" att lägga skulden på! :)
"Det är inte mitt fel, det är ju mina ofluffade kuddars "...
Fast ska sanningen fram så känns det ju inte ultimalt att bege sig på loppis utan att ha skallen med sig!
Det ska bli spännande att lasta ur bilen efter dagens loppis-turné...
(Du Tina, ponnyn som står i baksätet-Var ska jag sätta den?)  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela