Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Bästa sättet att få bloggläsare

Publicerad 2014-07-21 14:12:03 i Allmänt,

...är att uppdatera...till att börja med...:)
Inser nu att jag inte varit särskilt närvarande här på bloggen ett tag nu. Har ärligt inte tänkt på det, hur nonchigt det än må låta. Men jag sysslar ju inte med shopping och outfits och då blir det inte alltid så mycket att fylla bloggen med om det ska kännas meningsfullt för läsaren.
Hur som helst...
Läste på Expressen om Pernilla Wahlgrens senaste tilltag för att ragga fler läsare. Hon brukar med jämna mellanrum lägga ut ett medvetet extra provocerande inlägg...som av en händelse!! ;)
Denna gången var det yngste sonen som fick åka på biltaket sittande i takluckan. Naturligtvis i sakta mak och på en ödslig grusväg. Inget att hetsa upp sig över tycker jag personligen. Men många bloggläsare går ju i taket över sådant då de älskar att få förfasa sig över andra människors agerande och komma med pekpinnar. Detta vet alla bloggare om. I vår värld är det ju trafiken på bloggen som räknas och inte anhängare och supportrar...
Jag har själv drivit en provocerande blogg men jag ledsnade på alla påhopp, så jag väljer nu att sitta här vid ankdammskanten och försiktigt doppa tåspetsarna i vattnet... ;)
 
 

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2014-07-22 17:05:06

Själv provocerar jag inte medvetet, men för att förtydliga en del saker kan jag sätta en liten extra skruv på det. Det kanske är det som menas med att provocera? ;-)

Svar: Provocerar för sakens skull ligger mig inte för. Men ibland blir folk väldigt uppretade ändå..."däe skon klämmer" kanske? :)
WhoopsieDaisie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela