Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Visst har storleken betydelse!

Publicerad 2014-12-31 12:31:40 i Allmänt,

Män ska vara långa och kvinnor ska vara smala...;)
Skämtar bara, i allafall halvt om halvt!
Jag föredrar långa män, helst  gängliga, men breda över axlarna. Ytligt? Javisst! Tilläggas bör dock innan nån blir riktigt irriterad på mig att det bara är kriterierna för att fånga min blick för en kort sekund. Ska den fortsätta vila på objektet i fråga så måste det till charm, vänligt leende och inbjudande ärliga ögon.
Ska jag sedan ta mig tid att prata med personen så behövs det humor och massor av iq.
Uppfylls alla punkterna så kan det bli nåt för min del, och då börjas det tunga arbetet att övertyga _honom_ att JAG är den han letat efter!
Nu behöver jag föralldel inte bekymra mig över dylikt dilemma eftersom jag träffade personen som uppfyller alla kriterierna med råge för drygt 11 år sedan...:)
Lycka till ni andra! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela