Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Återanvänd TV-tablå

Publicerad 2013-03-30 16:56:15 i Allmänt,

Jag har ett viktigt meddelande till de största svenska reklambaserade tv-kanalerna- 1990-talet ringde nyss och ville ha sin TV-tablå tillbaka!!

Jag är definitivt en vän av återvinning, men även för mig är "the bottom nådd" med råge. Nåt NYTT koncept måste väl ändå ligga och damma på nån bortglömd hylla hos nån??
Om inte, så tar jag gärna den klassiska test-bilden mellan varven. För nu börjar det bli riktigt fjantigt på allvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela