Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Dessa förbaskade nät-flirtar

Publicerad 2013-07-29 18:56:32 i Allmänt,

Går det att chatta och ha trevligt i största allmänhet, eller måste det flirtas, nypas i rumpan,stötas eller antydas? Jag är pratglad och tycker om att umgås. Tyvärr är det så att tiden inte räcker till allt jag skulle vilja göra eller folk jag skulle vilja träffa. Så i nåt svagt ögonblick har jag tänkt att "på nätet kan man ju chatta!!" Och visst det kan man ju. Men om man inte vill prata sexfantasier , och kanske vill prata med nytt folk vart söker man sig då? Finns det nåt sånt ställe där man kan träffas och blurra en stund, och sedan tackar man för sig? Jag tycker att de flesta ställen, iallafall de större ter sig allt jämnt som jaktmarker. Så vart är man då man är social, inte intresserad av att prata sex, vill inte träffas för sex, är nöjd och lyckligt med det man har, utan vill bara prata bort en stund?

Blev full i skratt nu. (Har man ett enormt ego eller då man skrattar åt det man själv skriver?! ;)...) Det är så här att det nu slog mig att jag kanske ska hänga på de däringa bingo-sajterna. Är det inte där man träffas, chattar och dricker kaffe på var sin del av landet? Eller det kanske bara är en dålig ursäkt för att få spela och göra av med lite pengar...:) Och det är jag alldeles för snål för. Så ett ställe för pratsjuka snåljåpar, tack!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela