Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Vad ska jag med HENNES matkasse till?

Publicerad 2013-02-28 12:55:50 i Allmänt,

Alltså, den där Lina med sin matkasse. Vad jag har förstått så är det många som nappat... Men över trösklen här lär hon inte komma any time soon om man säger så...:)

Är folk så stressade att de inte anser sig hinna handla och laga mat till sin familj? Jag vet inte hur mycket det kostar per portion, men jag är ju inte dummare än att jag begriper att det ju inte bara är matkostnad utan även en summa som ska täcka företagets omkostnader. Med tanke på hur pass dyr maten faktiskt är idag även när man både handlar och lagar den själv, så kommer inte de där matkassarna vara nåt alternativ för mig vem den än må komma ifrån...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela