Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Jag undviker gärna att vara naken

Publicerad 2013-08-30 20:23:00 i Allmänt,

Call me old-fashioned, men jag behåller gärna kläderna på när jag reser. Sedan på plats väljer jag att lätta på kläderna till något mer bekvämt...;)
Men inte fasen att jag skulle strutta runt som Herren valt att skapa mig(han måste ha humor den mannen!!). Naket stör mig inte för att jag är pryd, jag tycker nog mer att det känns ohygieniskt mer än nåt annat. Jag menar, inte sjutton fikar man, eller äter utan en tråd på kroppen bland folk?
Vad de sedan gör när de stängt dörren om sig bryr jag mig inte, för det ser jag inte och har inte med  det att göra heller.
Därför är det ju himla praktiskt att det finns ställen "såna" kan åka till så vi andra som väljer att behålla kläderna på kan göra det medan vi underhåller våra "tan-lines" vid poolen utan att behöva utsättas för div blottade skrevor...;)
http://www.expressen.se/res/har-ar-hotellen-for-dig-som-vill-vara-naken/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela