Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Inget fynd när det är begagnat

Publicerad 2012-10-30 16:21:02 i Allmänt,

Sitter och eftermiddagsfikar framför tv:n. Det var en ny reklamsnutt som fångade mitt intresse, högst flyktigt men ändå...
Det var en snutt från "Fyndiq". Jag absolut ingen aning om vad det är, men att det handlar om shopping hann jag i allafall snappa upp. Kvinnan i filmen pratar med "Silvia"-accent, och är lite nedlåtande mot sin man. Han visar sånt han handlat och vid ett tillfälle påpekar hon förmätet att "Det där är inget fynd, det är begagnat"...
Jag tycker att det var lite så där lagom vardagsroligt. Jag borde kanske ta illa upp eftersom jag handlar uteslutande secondhand. Men jag föredrar att fnissa i smyg över alla (begagnade) FYND jag gjort...:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela