Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Anna Book-gnällspik eller bara missförstådd?

Publicerad 2012-11-30 12:46:09 i Allmänt,

Precis som alla andra veckor missade jag "Berg flyttar" in, och fick se det på Tv4-play istället. Vet inte vad det är med onsdagar, men just 9 på kvällen är det hektiskt som sällan annars...
Denna gången så slog Carina ner sina bopålar hos folkkära(?!) Anna Book för ett par dagar. Personligen är jag väldigt kluven till den, numera, lilla sångfågeln. Hon ger ett snällt och mjukt intryck, men framstår allt som oftast som en gigantisk gnällröv som trängtar efter medlidande. Jag vet att många med mig upplever att hon fläker ut sig i pressen med sånt som faktiskt ingen av oss andra har med att göra. Jag skulle vilja dra till med nåt så vulgärt som att hon "horar" i pressen...
"Jag väljer att vara ärlig" är hennes egna ord i frågan.
Står det om henne i pressen så är det alltid, inga undantag, nåt tragiskt som hänt. Är det inte en raserad bukvägg, så är det en ofrivillig abort, eller ärenden hos Kronofogden. Jag vill se lite glada rubriker när det gäller Anna nu! Skivkontrakt? Egen parfym? Smyckekollektion? Sånt brukar ju följa i kändisarnas fotspår, och är riktigt förbannat uttjatat, men ändå hellre det än dessa ständiga tårar, uppspärrade rådjursögon i förtvivlan med violiner i bakgrunden...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela