Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Bajsar kändisar ovanligt mycket, och samtidigt?

Publicerad 2012-05-27 17:22:38 i Allmänt,

Har du tänkt på att kändisvillor inte sällan har typ 10 badrum och 6 sovrum? Varför detta överdrivna antalet badrum? Jag har inte lyckats få nåt svar på det, och kan inte hitta nån vettig förklaring heller. Vem behöver 10 badrum?? Två är bra att ha, och tre är ÄNNU bättre. Men sen blir det ju bara löjligt...

Hur många badrum tror du Madonnas palats rymmer!?


Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2012-05-27 21:47:48

De kanske inte hinner till en toalett just på grund av att det är så stort och därför måste de ha många...hehe :-) Drömmen för mig vore ett badrum till varje sovrum + ett för gäster. Det skulle bli tre badrum för oss i vår trea.

Postat av: WhoopsieDaisie

Publicerad 2012-05-29 09:57:36

Det hade ju i såfall varit billigare med kateter och stomipåse, fast kanske inte lika "sexigt"...? :)

Men visst, jag håller med dig. Nåt extra badrum är ju praktiskt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela