Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Tjockisen är en smal heting som behöver gå ner i vikt

Publicerad 2012-03-29 07:39:05 i Allmänt,

Om du också tittar på "The biggest loser" så tror jag att du är benägen att hålla med mig. Det är ju helt ofattbart denna förvandling som de genomgår. Jag förstår inte hur de lyckas uppbringa denna energi och vilja. Det är ju inte en halvtimmes promenad om dagen vi pratar om. Första gången Bob tar emot dem så är han "den uttalade hunken med fettona", men så går det ett par månaden och linjen mellan hunken och "de andra" tunnas ut, för att sedan bli näst intill omöjlig att se. Har man inte sett nåt avsnitt innan är det kanske inte alls självklart vilken som är "hunken" eller "puddingen" (det finns ju en tös också!). Jag tycker att det programmet ger en konkret bild på hur marginell skillnaden är mellan ett "fetto" och en "heting"...typ  att "alla kan vi vara vilket som"...


Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2012-03-29 07:59:40

Hej, vill du tjäna pengar på din blogg? Isåfall kolla in på min blogg www.jjessicalindberg.blogg.se för att se hur du gör! :)

Jag var lite skeptisk mot detta i början, men nu efter 3/4 dagar så har jag tjänat ca 560 kronor, och jag har knappt några läsare. Helt otroligt:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela