Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Sunkigt ska det vara!

Publicerad 2012-06-29 15:50:08 i Allmänt,

Ikväll ska vi ha en sån där smått episk sunk-kväll med filmer, hämtpizzza, godis från Hemmakväll och en och annan liter läsk.
Koman kommer att lägga sig som en dimma över oss i soffan framåt småtimmarna. Vi ser alldeles för sällan på film numera. Det blir mest timmar i soffan framför nån serie. Ska sanningen fram så föredrar jag formatet på serier. De är ofta mer "kvicka", och inte så långa. 20 minuter med snabb och rapp dialog är kalas! :)
En strilande filmkväll tillönskas er alla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela