Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Jag lever jätte bra utan OS

Publicerad 2012-07-28 23:06:18 i Allmänt,

Fler än jag som anser leva ett fullgott liv utan detta upphuasade mediaspektakel?
Jag accepterar att det finns de som faktiskt(mirakulöst?) tycker att sport är nåt att lägga tid, och  framförallt energi på. Själv kommer jag aldrig att dela dessa åsikter. Jag kan förstå motion på hobbynivå, typ röra på sig för att må bra. Korpen stör mig tex inte alls. Folk träffas, rör på sig och har kul. Nu lät väl just den beskrivningen att sportutövande mer som en swingers-klubb än nåt annat. Men ni fattar...;)
Så medan många andra storögt med spänd förväntan följer dessa svettiga idrottsutövare tänker jag titta i kapp på tv-serier jag ligger efter med! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela