Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Dumpar era grannar disk hos er också!?

Publicerad 2012-01-26 07:02:53 i Allmänt,

Jag har ju inga egentliga belägg för att det verkligen är så. Inte mer än dessa högar med disk som tornar upp på diskbänken varje dag. Kan ynka 5 personer verkligen lyckas få ihop alla dessa fat, muggar och bestick på en dag!?
Likaså tvätten. Aldrig i h-vete att vi kan vara bara 5 personer här hemma!! Enligt omfattningen av högen som jag nu ska ta mig igenom är vi lätt 17 personer här hemma...
:)


Kommentarer

Postat av: A Z R A

Publicerad 2012-01-26 22:44:22

lust att följa varandras blgogar via bloglovin snygging? :D

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela