Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Jäkla SKIT KappAhl!

Publicerad 2012-02-24 09:53:19 i Allmänt,

Det är sällan jag blir extremt missnöjd och ångerfull över ett inköp, mycket beroende på att jag inte nöjesshoppar eller spontanköper.

Jag handlar det vi BEHÖVER här hemma, och inget annat. Men när det gäller dålig kvalitét så funkar inte min shoppingfilosofi...tyvärr...Jag kan visst det, precis som alla andra, få med mig SKIT hem. Detta är tredje året KappAhl´s förbannade barnbaddräkter inte ens håller måttet de första två tvättarna. Återigen är det bara att knata tillbaka med bister min. Jag kan ju säga till deras försvar att det är ju inte särskilt svåra att ha med att göra. Men likväl...TREDJE året!! Numera kommer vi att strängeligen bojkotta dessa förbannade tryck och köra enfärgat...eller ja...applikationsfritt i vilket fall...

Bild på baddräkten i fråga! (Nä,jag har inte tvättat den i 90 grader...)

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2012-02-24 14:30:08

Vad trist! Det ska verkligen hålla för vanlig tvätt.

Postat av: elfina

Publicerad 2012-02-29 09:45:58

reklamera, få pengarna tillbaka. köp nåt fint i en annan butik=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela