Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

SkitFULA och säkert jätte moderna...

Publicerad 2012-08-31 13:07:39 i Allmänt,

Jag blev ombedd att kolla in ett skomärke som jag förstått är himla trendigt. Dra mig baklänges, vilka hemska historier!! Jag har kollat på en reality-serie om amerikanska mäklare där en av dem hade såna här, och jag vet inte hur många gånger jag har kvidit i soffan över dessa hemska ting...
Men smaken är ju som bakdelen, och det är bara att acceptera faktum! :)
 
WTF...liksom...??

Kommentarer

Postat av: Daniella Book

Publicerad 2012-08-31 14:42:40

Jättefin blogg! Allt bra med dig?:D

Svar: Tack!Absolut! Hoppas du får en riktigt dundrande bra helg!
WhoopsieDaisie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela