Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Ashton Kutcher, det långa skäggiga charmtrollet

Publicerad 2011-09-28 08:55:44 i Allmänt,

Stämmer det att han och Demi ska sära på sig, så har de i allafall fått ett långt liv ihop med Hollywoodmått mätt. Allt över 2 veckor är ju "long term" där...:)
Skämt å sido, så är det jäkla trist om skvallerpressen far med sanning om Ashton´s förehavanden. Tyvärr är det ju så att de faktiskt har rätt kusligt många gånger. Men det beror väl på att dessa stjärnor omger sig av så många personer, och bland dem så finns det alltid nån lösmynt. Så är det ju när det finns pengar att tjäna. Människan är över lag girig, och så även säkert jag om det skulle komma till kritan...
På den tiden då det begav sig...




http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article13693281.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela