Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Blåste Subway på pengar

Publicerad 2011-11-05 19:07:21 i Allmänt,

Jag och sambon är inbitna Subwaybesökare. Ja, vi inte bara besöker stället utan vi låter oss även väl smakas av läckerheterna som bjuds.
Jag upptäckte Subway för bara några år sedan, och då tack vare Oprah.
Sommaren 2007 på Gran Canaria var första gången jag satte framtänderna i dessa välfyllda baguetter från paradiset. Jag valde av en slump Spicy Italian med chipotlesås och har under dessa år bara ändrat ett fåtal gånger på denna vinnande koncept.
Numera har vi även börjat göra subways hemma, och idag gav sambon sig på det smått omöjliga uppdraget att försöka få till en chipotlesås som kan matcha Subways egna.
Han lyckades hyffsat. Den smakade inte så originalet, men det var högst välsmakande ändå. En eloge till sambon! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela