Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Förbannade efterhängsna Telenor!!

Publicerad 2011-05-30 13:26:47 i Allmänt,

Jag såg genom fönstret hur han reagerade på smällen då jag drog igen bildörren, och tog sikte på mig likt ett rovdjur på ett roadkill. Men jag var beredd. Klorna var nyvässade och huggtänderna utfällda. Bring in on...liksom...:) Jag hann sätta foten innanför skjutdörren då han la in första stöten...ja, faktiskt den enda också..."Hej fröken!"...Jag tittade på honom med ett snett leende. Han var knappa 20 och jag nåt år över 40. Han fnissade och kom av sig. Men innan han hann samla sig tog jag i ifrån knäna och öste ur mig med min mest myndiga stämma att jag minsann inte ägnade mig åt såna tramsigheter som mobiler, och hade inga som helst planer på att göra det inom en snar framtid heller. Han tittade trött på sin kollega,lutade sig över disken och fortsatte med det som han gjorde då jag väckte honom med bildörren...sms:ade... Min tanke med detta är-varför ska man som kund inte kunna gå i lugn och ro in i affären utan att behöva försvara sig för att man inte är i mobilträsket!? Vill jag teckna abbonemang så hör jag av mig till vederbörande företag. Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela