Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Fast rumpa och lår med en klick

Publicerad 2011-05-21 11:31:00 i Allmänt,

Jag har inte testat ifall det funkar. Men tro mig, jag ska. Har några baddräktsbilder som är perfekta att leka med. Jag är komplett teknik-analfabet och blir alltid barnsligt förtjust då jag hittar nåt som ,enligt mig då, är smått revolutionerande. Men så visar jag äldsta dottern, och hon plockar ner med jämt och ständigt med sitt "Meeeen mamma, det är ju skit gammalt!!" Så detta klipper är säkert på god väg att bli passé. Men jag tycker ändå att det är kul OM det nu är så pass lätt dvs...

http://www.videoklipp.se/videos/Noje/Snygg_med_Photoshop

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela