Istället för att tänka högt. skriver jag här...

Mycket funderingar, ännu mer tankar blandat med fullaste allvar med en twist av ironi, sarkasm och massor av humor. blogglista.se

Varför kasta ett elektroniskt får på nån!?

Publicerad 2011-06-22 19:36:06 i Allmänt,

Sitter och tittar på det härligt töntgalna förpluggade gänget i The big bang theory. Sheldon har som vanligt ett gigantiskt eget påkommet problem som rör Leonard och hans nya EV flickvän. Sheldon smygkollar Leonard´s potentiella flickvän på Facebook där hon enligt Sheldon´s utsago kastat ett elektroniskt får på nån man. KAN man det!? Finns det en sån funktion på riktigt?? Inte så att jag har nån obscen läggning som innebär att jag inte kan kontrollera mig då det gäller elektroniska får, utan jag frågar av ren nyfikenhet...:)

Ett riktigt får som EJ bör kastas!

Kommentarer

Postat av: sophie

Publicerad 2011-06-23 03:04:26

rösta gärna på min bild, du får en länkning på köpet ;) http://www.nelly.com/se/designyourdress/?obj=biP04mq1V8aFyuItEUqu9nwE8hOqspzILCFEpu59rVBgDKNHe5za#Gallery



Förlåt om du ej gillar sådana här kommentarer.

Postat av: Anna

Publicerad 2011-06-23 10:24:56

Det gick förr, nu finns bara poke funktionen kvar. Tyvärr

Postat av: WhoopsieDaisie

Publicerad 2011-06-23 10:44:34

TACK för upplysningen!! :) Hade inte den blekaste nämligen...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

WhoopsieDaisie

För en ojämn kamp mot min fibromyalgi. Det hindrar mig dock inte från att tycka och tänka massor. Kanske FÖR mycket, enligt vissa... :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela